Conform statisticilor stiintifice realizate pe esantioane de adulti cu varste, sexe si adipozitati diferite, corpul uman contine apa in proportie de aproximativ 53% din greutatea lui. Devin astfel perfect de inteles importanta apei relativa la sanatatea noastra si, mai ales,

insemnatatea mentinerii echilibrului acestui procentaj.

Intr-un continuu schimb cu mediul inconjurator, pielea asigura semnale importante de necesitate a reglarii biochimice interioare, fiind cel mai mare organ respirator al corpului. Deficitul de apa este tradus destul de rapid si uneori foarte vizibil prin zone uscate, descuamate, iritate, ridate sau cu mancarimi.

Cand temperatura exterioara corpului este ridicata, se accentueaza evaporarea apei prin transpiratie si necesitatea hidratarii devine evidenta. La fel de importanta este hidratarea in perioadele in care temperaturile exterioare sunt mult scazute fata de temperatura interioara a corpului, cu atat mai mult cu cat senzatia de frig disimuleaza, estompeaza si chiar acopera total senzatia de deshidratare, aspect care face perioadele reci chiar mai periculoase decat perioadele calde.

Pe tot parcursul anului, de-a lungul tuturor anotimpurilor, exista metode general valabile de hidratare a corpului, care ne ajuta sa atingem si sa mentinem delicatul echilibru al proportiei de apa din organismul nostru, atunci cand este cazul sau pur si simplu pentru anularea preventiva a unui disconfort usor de evitat.

 In primul rand incearca sa bei mai multa apa, ca si cand viata ti-ar depinde de asta, pentru ca de fapt chiar asa si este. In cazul in care extinzi notiunea de apa si la alte lichide, atentie la cele care nu numai ca nu se pun la socoteala dar chiar favorizeaza deshidratarea, ca de exemplu alcoolul baut regulat si in cantitati mai mari decat dozele zilnice indicate in mod obisnuit sau medical.

Consuma alimente naturale si neprocesate (cu atat mai bine daca provin din culturile bio) care contin multa apa si care pot fi la fel de hidratante pentru pielea si corpul tau ca bautul de apa: pepeni, prune, piersici, fructe de padure, castraveti, ardei grasi, laptuci etc.

Incearca sa renunti sau sa scurtezi dusurile fierbinti si lungi, care indeparteaza barierele naturale de uleiuri protective secretate la nivelul pielii. Sunt suficiente 10 minute de dus cu apa la temperatura minima confortabila si in plus ai multumirea ca respecti resursele oferite neconditionat de planeta noastra draga.

Fa in mod regulat o activitate fizica, in afara celor cotidiene obisnuite, care iti face placere si care te ajuta sa transpiri si in acest fel sa elimini toxinele si sa pastrezi sanatatea circulatiei sanguine si deci a pielii.

Foloseste produsele de infrumusetare si de hidratare a pielii cele mai potrivite tipului tau de piele. Curata pielea in profunzime pentru a permite produselor de hidratare sa patrunda cat mai adanc. Exfoliaza pielea cu regularitate pentru a te debarasa de celulele moarte ale straturilor exterioare, celule care pot intarzia sau anula efectul tratamentelor cosmetice. In perioadele foarte reci sau foarte calde, mareste frecventa procedurilor de ingrijire corporala si opteaza pentru produsele speciale si profesioniste.

 

In cadrul Scolii Christine Valmy aveti ocazia sa aflati cele mai actualizate si mai folositoare informatii, oferite cu profesionalism si confirmate de o bogata experienta in domeniul beauty, despre variatele tratamente si notiuni de hidratare, infrumusetare si ingrijire ale pielii si ale diferitelor tipuri de ten. Ca bonus, veti avea acces la produsele cosmetice Christine Valmy, de notorietate internationala, care au trecut cu succes proba timpului pastrandu-se mereu in topul valoric al eficientei si al calitatii.